Der Blog von Dirk Hohnsträter
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Wortwörtlich (42): Diner

Wunderbarer Artikel auf A Continuous Lean, einer meiner Lieblingswebsites: Unter der Überschrift A Campaign to Save the Disappearing Diner zeigt Jake Gallagher Fotos Amerikanischer Diner im Moment ihres möglichen Verschwindens. Der Begleittext ist eine Meditation über Wandel und Melancholie, Tun und Reden. Und ein Plädoyer für das Unaufgeregte, komfortabel Alteingesessene. Schön!

„At this point, it seems as if any restaurant that’s been around for more than five years, doesn’t serve some blogger approved, Instagram-ready menu of avant garde delicacies, and/or hasn’t found their niche food fad yet, is endanger of shuttering at a moments notice. And in turn, each ‚we’re closing‘ announcement is met by a chorus of complaints, and groans, and claims that New York is over. Inevitably though a week passes, and we all forget about it.“

Quelle: http://www.acontinuouslean.com/2015/01/28/greasy-campaign-save-disappearing-diner/ (Abrufdatum 2. Februar 2015)

2. Februar 2015